De toename van supersnelle leveringsopties heeft een diepgaand effect gehad op de verwachtingen en het gedrag van consumenten.
Magazijn- en operationeel managers moeten zich bijgevolg voortdurend aanpassen aan marktschommelingen en groeiende consumenteisen.
Om bij te blijven moeten ze de efficiëntie en wendbaarheid verhogen om een soepel magazijnbeheer en klanttevredenheid te garanderen.
Maar hoe doen ze dat? Door inefficiënties te elimineren en hun etiketteringsproces te optimaliseren.
We hebben in onze nieuwe infographic het stapsgewijze parcours van een label door het magazijn uitgesplitst om te laten zien waar fouten kunnen optreden en hoe je ze kunt corrigeren.
Lees het vandaag nog en begin je eigen parcours naar optimalisatie.
Download hier Het parcours van een magazijnlabel (1MB)
Brother kan je helpen bij het optimaliseren van je magazijnbeheersysteem. Wil je weten wat we je kunnen bieden, neem dan vandaag nog contact met ons op of lees meer over onze magazijnoplossingen.